ایلام، راسان خبر_ زرگوش مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی درراستای تعاملات درون و برون سازمانی با گله داری سرپرست اداره کل پست استان دیدار و گفتگو کرد.

۴c67a60f-7d03-45c0-b263-278effeba04e_20170121_145715

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری راسان خبر به نقل از روابط عمـومی اداره کل پست استان روز شنبه دوم بهمن ماه جاری،علیرضا زرگوش مدیرکل تعاون،کارو رفاه اجتماعی در راستای تعاملات درون و برون سازمانی با گله داری سرپرست پست  استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست  با بیان رسالت کاری این سازمان در سه حوزه کار، تعاون و تامین اجتماعی گفت: گستردگی ماموریت ها و مسئولیت ها در راستای تحقق اهداف کلان و رضایتمندی آحاد مردم در این وزارتخانه وظیفه سنگینی را برای خدمتگذاری پیش روی ما قرار داده است .      
قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار از طریق افزایش تعاملات و همکاری با دیگر دستگاههای اجرایی در راستای تسریع در روند پیگیری،انجام بخشی از خدمات قابل ارائه دستگاهها در سطح استان بصورت نیابتی،پیگیری مستمر و مداوم مراجعات و شکایات مردم را از اولویت های اصلی وزارت متبوع ذکر کرد و افزود: باید با تعامل سازنده،همفکری و هم افزایی و خصوصا برنامه ریزی جهت تسهیل در امورات کاری و رضایتمندی مردم در جامعه  نسبت به مرتفع نمودن موانع و مشکلات کاری آنان و حفظ منابع انسانی در واحدها به منظور ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری کمک کنیم .           

وی ضمن اعلام آمادگی مجموعه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی جهت  تعامل، همکاری همه جانبه و زمینه سازی درجهت انعقاد قراردادها و تفاهم نامه های کاری دوجانبه با شبکه پست در خصوص قبول و درخواست شکایات متقاضیان و مراجعین،توزیع اخطاریه ها و ابلاغیه ها،مراودات و مکاتبات فی مابین اداره متبوع با سازمان بازنشستگی و همچنین مکلف نمودن بانک های رفاه،توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی مهر امید بعنوان بانک های زیر مجموعه آن دستگاه به استفاده از خدمات وب سرویس کد پستی ده رقمی و همچنین همکاری همه جانبه همکاران آن مجموعه با تیم مدیریتی پست استان،ابراز خرسندی نمود با این روند بتوانیم ضمن جذب سرمایه گذاری و اشتغالزایی  تا حدودی مشکل بیکاری و اشتغال افراد جویای کار را نیز برطرف نماییم .                    

سرپرست پست استان نیز در این دیدار ضمن ارائـه گزارشی جامع از وضعیت موجود پست در ایلام با ایجاد و راه اندازی سرویس های جدیدی چون پست پایانه،پست لجستیک،تجارت الکترونیک،وب سرویس کد پستی ده رقمی،پروژه عظیم و ملیGNAFبعنوان یک طرح پویا و نوبنیان در قالب اقتصاد مقاومتی در خصوص استانداردسازس آدرس اماکن ایرانیان و همچنین تشریح کامل اساسنامه جدید شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارسال فیزیکی یا مجازی اسناد و مدارک،کلیه کالاها و خدمات مورد اشاره مندرج در اساسنامه موصوف جهت جلوگیری از خود پستچی گری ادارات و دستگاههای اجرایی و دولتی خواستار همکاری و مساعدت بیش ازپیش مدیران این دستگاهها خصوصا اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی دراستان شد.

گله داری در ادامه تصریح کرد:به منظور ساماندهی مطلوب وضعیت موجود دراستان جهت ارائه خدمات کیفی و نیابتی،ایجاد تعامل و هم افزایی مشترک با دستگاههای اجرایی،ضمن تشکیل جلسات با مدیران ارشد استان ترتیبی اتخاذ گردیده که کلیه ادارات،نهادها،سازمانها و شرکت های خدماتی و باربری در راستای کاهش هزینه های سربار ملی،بهره وری اقتصادی و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و تخلف  نسبت به ارسال کلیه مراسلات خود از طریق شبکه پستی اقدام نمایند.

درپایان نیز پیرو جلسات هم اندیشی اخیر  مقرر گردید تفاهم نامه های جداگانه ای فی مابین پست ایلام و تعاون،کار و رفاه اجتماعی  مبنی بر ارائه فرم های قبول و جمع آوری درخواست های متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور،ابلاغ آراء صادره به آدرس های متقاضیان و کارفرمایان، قبول و توزیع اخطاریه  و دعوت نامه های صادره از طریق پست استان اجرایی و عملیاتی گردد.