ایلام، راسان خبر_ بابك گله داري گفت:خدمات با كيفيت همگام با تكنولوژي و استفاده از فناوري هاي روز از اولويت هاي پست هوشمند است.

۴b2b7393-7562-4d61-bf8f-da46be1bee2e_20160720_171718

به گزارش راسان خبر به نقل از روابط عمومی پست ایلام؛ نشست مشترك سرپرست پست استان و كارشناسان ادارات داخلي با مديران دفاتر پيشخوان دولت درايلام،با هدف تعاملات كاري في مابين و مرتفع نمودن موانع و مشكلات موجود ،درمحل دفتر مديريت اين اداره كل برگزار گرديد.

درآغاز گله داري،ضمن قدرداني از حضور و تلاش مديران اين دفاتر درراستاي ارائه خدمات پستي و تشريح كامل سرويس هاي نوين افزود: شبکه پستی همیشه با خدمات و سرویس های جدید روبه رو بوده و می بایست با ارائه خدمات باکیفیت همگام با تکنولوژی و فناوري هاي روز،خواسته ها و انتظارات جامعه  را برآورده سازد.

سرپرست پست استان با اشاره به شعار سال شرکت پست با عنوان « پست هوشمند در خدمت مردم » تصریح کرد: بایدتمامي مجريان ارائه خدمات پستي در ادارات و دفاتر پيشخوان با بهره گيري از تخصص،تجارب و خدمات كيفي و مطلوب، اعتماد آحاد جامعه را افزايش داده تا با شروع فصل جديد و نويني از تعاملات در سايه هم انديشي و هم افزايي با يك نگاه غير انتفاعي ولزوما خدمتي به مردم زمينه اعتماد و اطمينان مشتريان اين شبكه را فراهم نماييم.

فيض الهي رييس انجمن دفاتر پيشخوان دولت دراستان نيز ضمن تبريك انتصاب گله داري بعنوان سرپرست پست استان،از آمادگي و همكاري همه جانبه دفاتر پيشخوان دولت در سطح استان خبر داد و افزود:اميد است با تدابير و سياست هاي اتخاذ شده مديريت جديد پست استان بتوانيم بيش از پيش زمينه هاي تعاملات بيشتر را با مجموعه پست استان فراهم نمائيم.

درادامه مديران دفاتر خدمات پيشخوان در استان،هر يك با مطرح نمودن مسايل و موارد كاري واحدهاي تحت امرخود با سرپرست جديد پست استان،خواستار مرتفع نمودن مشكلات موجود در راستاي تسريع هرچه بيشتر در ارائه خدمات پستي شدند.