به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری راسان خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری، معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی در جمع موزعین پست استان مرکزی تصریح کرد: توزیع بخش تخصصی و استراتژیک شبکه پستی به شمار می رود و تقویت این بخش از اولویت […]

۳۹۱e8157-3f0e-4069-95bc-416e3fd6caf7_20161123_210715

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری راسان خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری، معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی در جمع موزعین پست استان مرکزی تصریح کرد: توزیع بخش تخصصی و استراتژیک شبکه پستی به شمار می رود و تقویت این بخش از اولویت های اصلی پست است.

مهری معاون وزیر،مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی پست به همراه هادوی مدیرکل دفتر عملکرد و کیفیت و ترابی مدیرکل روابط عمومی طی سفر به استان مرکزی از اداره کل پست استان بازدید کرد.

در این دیدار که چراغی مدیرکل پست استان وی را همراهی می کرد مدیرعامل از بخش های مختلف این اداره کل دیدن و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ادامه در جمع موزعین پست استان حضور یافت و ضمن تقدیر از زحمات همکاران پرتلاش استان گفت: پست نامه ها در دنیا رو به کاهش است و ادارات پست موفق دنیا به سوی کالا و خدمات تجارت الکترونیک جهت گیری نموده اند.

رییس هیات مدیره با بیان این که باجه های قبول به تدریج حذف خواهد شد افزود: باید توسعه خدمات کالا محور به سرعت در دستور کار پست کشور قرار گیرد.

مهندس مهری بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان تاکید و خاطرنشان کرد: تمام تلاش شبکه بر این نهاده شده تا بتواند از دغدغه های مالی کارکنان بکاهد که در همین ارتباط سال گذشته با بررسی های به عمل آمده پرداخت فوق العاده ویژه  ۳۵ درصد که بیشتر مشمول همکاران ستادی می شد به بخش های دیگر از جمله توزیع و اجرا تعمیم یافت.

وی همچنین با اشاره به افزایش دریافتی همکاران جدا از افزایش پرداختی که از طرف دولت به صورت سالانه انجام می شود اظهار داشت: افزایش ۱۱۶ تا ۱۳۰ درصدی دریافتی پرسنل از سال ۹۲ تاکنون از مهم ترین اقدامات شرکت پست به شمار می رود.

مدیرعامل درخصوص بخش توزیع گفت: این بخش مهمترین بخش شرکت ملی پست به شمار می رود که امین ترین، صدیق ترین و بهترین کارکنان در این حوزه فعالیت می نمایند و روزانه به عنوان تنها نماینده دولت به درب خانه های مردم مراجعه می نماید.

وی تاکید کرد: ۵۰ درصد کارکنان در بخش نامه رسانی می بایست فعالیت کنند که متوسط دنیا می باشد که منجر به افزایش کیفیت و در نهایت رضایت مندی مردم می شود.

معاون وزیر در ادامه سخنان خود با اشاره به تصویب اساسنامه جدید و ورود دو اپراتور پستی در آینده نزدیک گفت: باید با ارایه خدمات با کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و مدت سیر مرسولات زمینه حضور موثر در این فضای رقابتی را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: می بایست با اصلاح فرآیندها اعتماد مردم را جلب نموده و با ساده سازی و سرعت بخشی در توزیع، به  انتخاب اول مردم تبدیل شویم.

براساس این گزارش هادوی مدیرکل دفتر عملکرد و کیفیت نیز توزیع را نقطه استراتژیک شبکه پستی دانست و افزود: بخش توزیع همیشه مورد حمایت مدیران ارشد شرکت بوده و همه باید تلاش کنیم تا از این پتانسیل به بهترین نحو استفاده شود.

وی ادامه داد: باید با استفاده از توان بالقوه ای که در مجموعه پست کشور به ویژه در بخش توزیع وجود دارد خود را برای رقابت با اپراتورهایی که درسال آینده در کنار ما ارایه خدمت خواهند کرد مهیا نماییم.

همچنین چراغی گزارشی از وضعیت بخش توزیع استان ارایه کرد.