ایلام_مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام از اجرای جشنواره حرف آورد ویژه ماه رمضان در استان خبر داد و گفت: توجه به مسئله تبیین و روشنگری در اولویت برنامه های فرهنگی است.

مریم بیگ محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار راسان خبر در ایلام اظهار داشت: این جشنواره با پویش «یک آیه، یک سخن» ویژه بانوان و دختران جوان در حال اجرا می‌ باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ اثار به جشنواره حرف آورد ارسال شده است، افزود: تبیین آیات قرآن، نقش زنان در تبیین روزه داری در خانواده، آثار و برکات ماه رمضان، بزرگداشت لیالی قدر، مراسم معنوی اعتکاف رمضان، روز جهانی قدس و مسئله فلسطین و دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی عناوین موضوعاتی است که بانوان می‌توانند درباره آنها اثر فرهنگی تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب ویدئو، پادکست، کلیپ، موشن یا صوت، به مدت یک الی سه دقیقه‌ای به آدرس hrfavard_ ilam در پیامرسان‌ ایتا و یا در اینستاگرام به آدرس hrfavard_ ilam2 ارسال کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ملی حرف آورد همزمان با سراسر کشور ااز چهاردهم فرودین ماه جاری در استان آغاز  و تا پایان این ماه ادامه دارد.

به گفته ی بیگ محمدی، این جشنواره با همکاری نهضت پیشرفت بانوان استان برگزار و از آثار برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می‌آید.

کد خبر/۶۵۹۳۹