راسان خبر/مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به تامین آب پایدار گفت: بیش از ۹ کیلومتر خطوط انتقال آب در شهرستان ملکشاهی اجرا شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ محمد محمدی پس از بازدید از زیرساخت های آبرسانی در شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: با اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین قرارگاه جهاد آبرسانی در این شهرستان، ضمن رفع مشکل افت فشار و قطعی آب، آب پایدار در ملکشاهی تامین می شود.

وی افزود: بسیاری از روستاهای این شهرستان در سنوات گذشته با مشکلاتی در تامین و توزیع آب شرب مواجه بودند که در مواردی برای رفع این مشکل از تانکرهای آبرسانی سیار استفاده می شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: شرکت آبفا در راستای جهاد آبرسانی با انجام اقدامات جهادی ظرف چند ماه اخیر، کارهای زیادی را انجام داده که از جمله آنها می توان به اجرای خط انتقال ۶.۵ کیلومتر با لوله گالوانیزه ۱۰۰ میلی متر از مخزن میان تنگ(شهر ارکواز) به روستاهای “درگه: “وری علینظر”، “پل شکسته” و “طالقانی” اشاره کرد.

محمدی با تاکید بر پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه، تاکید کرد: فقط وجود معارض در مسیر مانع بهره برداری از این پروژه شده که امیدواریم با رفع این مشکل بتوانیم در موعد مقرر آن را به پایان برسانیم.

وی یادآور شد: به جهت تقویت و تامین آب پایدار بخشی از شهر ارکواز و ۴۰ واحد صنعتی این شهرستان خط انتقالی بطول یک هزار و ۷۰۰ متر با لوله پلی اتیلن با سایز ۱۱۰ میلیمتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: به جهت تامین آب پایدار روستای “پاریاب” ملکشاهی، این شرکت اقدام به توسعه شبکه داخلی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر نموده است.

وی در پایان با اشاره به پروژه مهم آبرسانی به شهر ملکشاهی گفت: این پروژه در مراحل پایانی کار قرار دارد که با وارد مدار شدن آن، آب پایدار برای شهرهای مهر، دلگشا، ارکواز و روستاهای حومه تامین می شود.

کد خبر/۹۶۳۵۷

  • نویسنده : سمیه آذرمهر