راسان خبر/مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در راستای تامین برق پروژه های اربعین حسینی و تامین زیرساخت برق برای تردد زوار مبلغ ۱۲۲۰ میلیارد ریال پروژه تعریف و اجرا شد.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ ولی اله ناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان پروژه در قالب ۱۰ محور مشتمل بر تامین برق مواکب، روشنایی مسیر اربعین در کمربندی های غربی و شرقی مهران و مبادی ورودی استان به مرز مهران شامل ۸۵۰۰ چراغ ای ای دی است.

وی افزود: در خصوص تامین برق زیرساخت های فرهنگی، انتظامی و امنیتی، بیمارستان ها و مراکز رفاهی و اجتماعی اقدامات موثر و سازنده ای صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: این پروژه ها توسط ۲۰۰ نفر از نیروهای مجرب و اجرایی این شرکت، ۱۰ اکیپ پیمانکار و نیز تیم هایی از استان های معین در قالب اکیپ های عملیاتی در این ایام در حال اجرا است.

ناصری ادامه داد: در ادامه فعالیت های سال گذشته تا کنون ۳۳ هزار متر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تغییر داده و توانسته ایم مقاطع شبکه را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ده هزار متر شبکه فشار متوسط ایجاد شد، افزود: با مجموعه اقدامات انجام شده توانستیم برای تامین برق در شهر مهران، در وردی این شهر و به عنوان یک پروژه جدید، ۲۰ درصد افزایش ظرفیت ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام خاطرنشان ساخت: همچنین از سال گذشته تاکنون، تامین برق و افزایش قابلیت اطمینان در پایانه مرزی را از ۷ به ۳۵ مگاوات رساندیم.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه صنعت برق استان، تامین برق پایدار و ایجاد شرایطی است تا زوار در این خصوص هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

کد خبر/۹۶۸۷۶

  • نویسنده : سمیه آذرمهر