راسان خبر ایلام/فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام از اجرای ۹۳ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش راسان خبر؛ سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام روز چهارشنبه (۲۸ شهریورماه) در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت‌های کشور متاثر از مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: روزهای پیش‌رو یادآور حماسه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که جنگی توسط استکبار جهانی بر ما تحمیل شد که پایان این جنگ با پیروزی و سرافرازی ملت ایران رقم خورد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دفاع مقدس تاریخ زرین و الگوی امروز است که میوه آن روز را امروز در صحنه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونسیتی شاهد هستیم که رزمندگان غزه از ما الگو گرفتند.

سردار حسینی ادامه داد: در غزه یک جمعیت کم با ایمانی والا از ما الگو گرفتند و در مقابل استکبار ایستادند با وجود اینکه رژیم صهیونسیتی از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

وی بیان داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یک ضرورت است تا از آن الگو گرفته و برای خودشان نقشه راه ترسیم کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ایلام با شعار «در راه فتح قله‌ایم» برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: حضور در نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح، سرکشی از پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و تیم های پزشکی، مراسم بزرگداشت روز سرباز، مراسم مهمانی لاله‌ها، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان، نشست‌های مختلف، فضای سازی فرهنگی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان ایلام برگزار خواهد شد.

کد خبر/۹۸۰۵۸

  • نویسنده : سمیه آذرمهر