راسان خبر ایلام/مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: در فاز نخست عملیات اجرایی آبرسانی به شهر چوار ، ۱۲ باب مخزن ذخیره بتنی آب به حجم ۱۴ هزار متر مکعب در این شهرستان احداث شده است.

به گزارش راسان خبر؛ محمد محمدی امروز یک شنبه در بازدید از پروژه های آبرسانی چوار اظهار داشت: در سال های گذشته در این شهرستان اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی انجام شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی استان در فاز نخست عملیات اجرایی آبرسانی به شهر چوار ، ۱۲ باب مخزن ذخیره بتنی آب به حجم ۱۴ هزار متر مکعب احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: همچنین خط انتقال بطول ۵۳ هزار و پانصد متر، شبکه توزیع بطول ۲۷ هزار متر اجرا و  ۲ حلقه چاه آب شرب واقع در تنگ حمام تجهیز شد.

محمدی ادامه داد: تهیه و نصب سیستم تصفیه آب به روش گوگرد زدایی و مجهز به فیلتر شنی تحت فشار، نیرو رسانی به چاه های تنگ حمام بطول ۵ کیلومتر و احداث ۸ باب چاهک پمپاژ از محل اعتبارات آبرسانی با اعتبارات محرومیت زدایی جهاد آبرسانی در این شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: تمام مجموعه آبفای استان را در جهت تامین آب پایدار برای اقصی نقاط استان بسیج نموده تا مردم استان در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر/۹۷۶۰۸

  • نویسنده : سمیه آذرمهر