راسان خبر/مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: اشتغال، مسکن و خدمات فرهنگی برنامه های شاخص این نهاد برای توانمندسازی خانواده های مددجو است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ ناصر مرادی پویانی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام اظهار داشت: با اقداماتی که سال گذشته در راستای اشتغال و مسکن خانواده های مددجو صورت گرفت استان ایلام توانست در این زمینه ها مقام نخست کشور را کسب کند.

وی افزود: در راستای مسکن خانواده های مددجو با اینکه آمار مددجویان فاقد مسکن این استان در مناطق روستایی به حداقل رسیده است مشکل تأمین زمین یکی از موانع پیش روی این نهاد است که از دستگاههای متولی انتظار همکاری داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد در زمینه های گوناگون تعامل سازنده ای با همه دستگاه‌ها دارد که باعث توسعه و فراگیری خدمات این نهاد شده است.

فرزاد شریفی بیان کرد: در بین خانواده های مددجوی این استان نیروهای خلاق و توانمندی وجود دارد که ما در راستای حمایت از این خانواده ها آماده ی همکاری هستیم.

در این نشست همچنین عنوان شد با توجه به اینکه کمیته امداد در راستای ساخت مسکن برای برخی مددجویان روستایی ساکن در بافت های تاریخی با مشکل مواجه است.

مقرر شد نمایندگان این دو دستگاه این مشکلات را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه نمایند.

کد خبر/۶۹۴۹۸

  • نویسنده : سمیه آذرمهر