راسان خبر ایلام/مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در قالب هشت هزار نفر دوره ارائه شده است.

به گزارش راسان خبر؛ حمیدرضا  رییسی با اعلام این خبر اظهار داشت:  این مهم در چهار حوزه خدمات، کشاورزی،صنعت و فرهنگ و هنر در دو بخش دولتی و آزاد در ۱۹گروه هدف برگزارشده است.

وی افزود: آموزش ۵۰۰ نفر نیروی کار ماهر و متخصص در راستای تفاهمنامه فی مابین شرکت ملی نفت، وزارت کشور و سازمان فنی وحرفه ای در رشته های برق صنعتی، لوله کشی صنعتی، جوش و ابزار دقیق تا پایان شهریورماه به پایان می رسد و آماده جذب در صنایع نفتی هستند.

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام گفت: در راستای عدالت مهارتی و توانمندسازی جوانان جویای کار مراکز آموزشی در شهرستان های چوار و چرداول در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

 رییسی بیان داشت: پیش بینی می شود سالانه بیش از ده هزار نفر دوره در این مراکز آموزش های مهارتی کسب نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین در جهت توانمند سازی دانشجویان و فارغ تحصیلات دانشگاهی دو مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه های باختر و پیام نور افتتاح و به‌ بهره برداری رسید.

مدیرکل فنی و حرفه ای ایلام ادامه داد: در این مراکز دانشجویان در کنار مباحث نظری مهارت های فنی و حرفه ای را کسب خواهند کرد.

 رییسی عنوان کرد: هدف گذاری و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام در سال ۱۴۰۳اجرای ۵ و نیم میلیون نفر ساعت آموزش در قالب بیست هزار نفر دوره برای علاقمندان به مهارت های فنی وحرفه ای است.

کد خبر/۹۷۶۴۵

  • نویسنده : سمیه آذرمهر