راسان خبر/مدیر امور بهره برداری شرکت گاز ایلام از اشتراک پذیری رایگان ۷۷۴ مورد خانواده تحت پوشش کمیته‌ امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی و غیره در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ مجتبی بهادری با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد ۱۸۷ مورد مددجویان بهزیستی، ۳۶۹ مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و ۲۱۸ مورد خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اماکن مذهبی و آموزشی، مساجد در سطح استان بوده است.

وی افزود: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام انجام شده است.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در ۹ نخست امسال برای اشتراک پذیری رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و غیره، مبلغ یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۳۵۷ هزارو ۷۳۰ ریال معاف و از اشتراک پذیری رایگان برخوردار شده‌اند.

بهادری به اشتراک پذیری رایگان مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: در طول ۹ ماهه نخست امسال مبلغ یک میلیاردو ۱۷۵ میلیون و ۵۰۶ هزارو ۳۲۰ ریال بخشودگی اشتراک پذیری رایگان برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان منظور شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ ۴۹۰ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۴۱۰ ریال مشمول معافیت از پرداخت اشتراک پذیری رایگان اعمال شده است.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام شرکت گاز استان از بخشودگی مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ۲۲۳ هزارو ۸۱۲ ریال گازبها برای خانواده های تحت حمایت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مراکز آموزشی و مذهبی در ۹ ماهه نخست امسال در ایلام خبر داد.

وی  افزود: از این تعداد مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۸۶۳ هزارو ۷۲۶ ریال بابت بخشودگی گاز بها خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان و مبلغ ۶۹۶ میلیون و ۳۶۰ هزارو ۸۶ ریال مربوط به سایرین بوده است.

بهادری اظهار داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر امور بهره برداری شرکت گاز استان ایلام در پایان با اشاره به این‌که اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، تصریح کرد: مددجویان نهادهای حمایتی‌ که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ی آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

کد خبر/۹۱۶۲۸

  • نویسنده : سمیه آذرمهر