راسان خبر/رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: در طول سال گذشته بیش از ۴۱ هزارو ۶۸۲ خدمت متنوع در میز خدمت این شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ صابر شفیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.

وی افزود: از این تعداد ، ۳۹۰ مورد ثبت شماره همراه،  ۱۴۰ مورد درخواست پیامک قبض،  ۱۴ هزارو ۹۹۶ مورد درخواست قبض، ۶۳۹ مورد نصب علمک، ۵۴۰ مورد جابجایی علمک و ۲۴ هزارو ۹۷۷ مورد پرداخت قبض آنلاین بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام می شود.

شفیعی گفت: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام می‌شود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.

وی افزود: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام شرکت گاز ایلام از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر/۹۵۲۹۰

  • نویسنده : سمیه آذرمهر