راسان خبر/رئیس بازرسی فنی شرکت گاز ایلام گفت: در سه ماهه اول سال جاری از بیش از ۱۰ هزار قلم کالا شامل اتصالات کنتور و رگلاتور و اتصالات پلی اتیلن بازدید شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سید حسین موسوی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از ورود کالای غیر استاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان، از تعداد ۶ هزارو ۵۰۰ قلم اتصالات کنتور و رگلاتور و تعداد ۳ هزارو ۵۰۰ قلم اتصالات پلی اتیلن و از ساخت یک عدد ایستگاه TBS بازدید و مورد کنترل کیفی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی فنی این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می‌کند، افزود: با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای توزیع مستمر و پایدار گاز مشترکین هموار می‌شود.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیراستاندارد هموار می‌شود، تصریح کرد: در طول سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۳ کیلومتر تست نیوماتیک شبکه پلی اتیلن و ۳ هزارو ۵۰۰ کیلومتر تست خطوط انجام شده است.

موسوی با بیان اینکه پایداری و حفظ ایمنی تاسیسات یکی از اولویت های اصلی شرکت گاز ایلام است،گفت: با توجه به تکمیل گازرسانی استان و تغییر رویکرد شرکت گاز ایلام از فاز مهندسی به بهره برداری، پایداری، نگهداشت و حفظ ایمنی تاسیسات و شبکه گازرسانی یکی از اولویت های اصلی این شرکت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در طول سه ماهه اول سال جاری به صورت مستمر از تمامی پروژه ها بازدید بعمل آمده است، اظهار داشت: در طول سال گذشته فرآیند بازرسی از خطوط تغذیه،انشعابات و تاسیسات در دست بهره برداری گازرسانی، واحد بازرسی فنی توانست تعداد ۲۴۳ مورد تاسیسات گازرسانی را مورد بازرسی قرار دهد.

کد خبر/۹۶۴۸۶

  • نویسنده : سمیه آذرمهر