ایلام_شماره ۱۲۱ یک سامانه تلفنی است که از این طریق؛ امکان پاسخگویی به مشترکین به صورت اتوماتیک وجود دارد.

به گزارش راسان خبر از ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق؛ شماره ۱۲۱ این امکان را فراهم کرده است که اگر مشترکی عضو سامانه نیست با ورود شماره اشتراک خود، عضو شود و به صورت اتوماتیک از زمان خاموشی‌ها اطلاع پیدا کند.

اگر با سامانه‌ی ۱۲۱ تماس گرفته شد ولی پاسخ‌های از پیش تعیین شده؛ پاسخ سوال شما نبود، با اندکی صبر به اپراتور جهت پاسخگویی وصل خواهید شد.

از مزیت‌های سامانه تلفنی ۱۲۱ این است که اگر شناسه‌های اشتراک مختلف برای یک فرد وارد شود به عنوان نمونه، خانه، مغازه یا املاک دیگر؛ به صورت جداگانه برای هر کدام از موارد ثبت شده، نوتیفیکیشن خاموشی ارسال می‌شود.

همچنین از طریق سامانه ۱۲۱ می‌توان مشکلات مربوط به برق را به مرکز دیسپاچینگ جهت بررسی ارسال کرد.

اما در کنار این سامانه نباید اپلیکیشن “برق من” را به عنوان ساده‌ترین و سریع‌ترین نرم افزار جهت اطلاع از زمان خاموشی‌ها فراموش کرد.

شناسه خبر/۵۶۲۹۸