راسان خبر/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در ایلام برگزار می شود.

به گزارش راسان خبر؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت: با تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده، آیین های بزرگداشت هفته وحدت از ٢۵ تا ٣١ شهریور ماه جاری در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفتۀ وحدت یادگار ارزشمند امام راحل بعنوان منادی اتحاد جهان اسلام بوده و بر این اساس ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته باید با شکوه تمام برگزار گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: در مقطع حساس کنونی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل، با ایجاد گروه های تکفیری و داعش ، تمام تلاش خود را با سیاه نمایی ، وارونه سازی و انحراف در مسیر مسلمانان از مسیر اسلام حقیقی به کار گرفته ، وظیفه و تعهد دلدادگان به اسلام به ویژه علما ، صاحبان قلم و رسانه ها سنگین تر از قبل است.

حجت الاسلام چراغی پور، فضاسازی گسترده محیطی و رسانه ای، تجلیل از سادات گرانقدر، نشست های بصیرتی با موضوع وحدت جهان اسلام، محافل انس با قرآن و پخش ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی را از جمله برنامه های پیش بینی شده بزرگداشت هفته وحدت در استان عنوان کرد.

به گفته وی، جشن بزرگ میلاد پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) بعنوان شاخص ترین برنامه هفته وحدت همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

کد خبر/۹۷۷۵۹

  • نویسنده : سمیه آذرمهر