راسان خبر ایلاممعاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از برگزاری دوره آموزشی تئوری و عملی ایمنی و اطفا حریق ویژه پرسنل جایگاه‌های سوخت استان و رانندگان نفتکش خبر داد.

به گزارش راسان خبر؛ شجاعت احدی اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح ایمنی جایگاه ها در شرایط اضطراری و بحران، افزایش توانمندی، پیشگیری از حوادث غیر منتظره و مقابله با آن دوره آموزش تئوری و عملی ایمنی و اطفا حریق برای مالکین، متصدیان و کارگران تلمبه چی جایگاه‌های عرضه سوخت استان و رانندگان نفتکش به صورت همزمان در محل انبارهای نفت شهید سلیمانی ایلام و شهید رضایی نژاد دره شهر برگزار شد.

وی ضمن اشاره به این که دوره آموزشی با تعامل و هماهنگی واحد های اچ اس ایی، حراست، عملیات و روسای نواحی منطقه برگزار شده است، افزود: تشریح وظایف پرسنل در شرایط اضطراری و بروز حوادث، آشنایی با نحوه کار با انواع کپسول های آتش نشانی و نحوه صحیح اطفا حریق احتمالی از جمله مواردی بود که به صورت تئوری و عملی ارائه شد.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: در این راستا دوره آموزشی تئوری و عملی ایمنی و اطفا حریق ویژه پرسنل جایگاه‌های سوخت استان و رانندگان نفتکش برگزار شد.

کد خبر/۹۹۰۳۰

  • نویسنده : سمیه آذرمهر