راسان خبر/اولین مانور استقرار و آمادگی تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب ایلام با دستور ویدئو کنفرانسی مدیرعامل آبفای کشور برگزار گردید.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای ایلام در این مانور گفت: در اجرای سلسله برنامه های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و در راستای تشکیل، تجهیز، آموزش و آماده سازی تیمهای واکنش سریع و همزمان با شرکت‌های آبفای سراسر کشور، مانور استقرار و آمادگی تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد.

مهرشاد سلیمانی نژاد افزود: در این مانور تیم واکنش سریع شرکت آب و فاضلاب استان متشکل از  ۳۰ نفر از پرسنل متخصص با مهارت‌های فنی مورد نیاز، برای پاسخگویی به بحران‌های احتمالی استانی، منطقه‌ای و کشوری حضور داشتند.

وی تاکید نمود: حضور در مانورهایی که در دستور کار مدیریت بحران آبفای کشور قراردارد، باعث کسب آمادگی‌های لازم پرسنل برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در شرایط اضطراری، خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ شرکت آبفا استان ایلام معین استان‌های خوزستان، کرمانشاه، لرستان و منطقه ی لواسانات، شمیرانات تهران می باشد.

کد خبر/۹۲۶۶۵

  • نویسنده : سمیه آذرمهر