راسان خبر/مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: تمامی خدمات این شرکت به مشترکین با تکمیل زیرساخت های فنی به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ محمود کشاورز در مراسم افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه شهرستان سیروان اظهار داشت: این مجموعه به عنوان اولین شرکت گاز استانی و به صورت پایلوت در سطح کشور تمامی خدمات خود را به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور مردم به محیط اداری انجام می دهد.

وی افزود: این خدمات شامل ۲۱ خدمت است که شامل تمامی خدماتی می شود که مجموعه این شرکت به مشترکین ارائه می کند و این موضوع در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، رضایتمندی مردم از خدمات این مجموعه و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت آنان انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق شهری و روستایی سیروان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این شهرستان جزو مناطق سبز استان است، گفت: شهرستان سیروان دارای یک منطقه شهری و ۶۳ روستا می باشد که همه آنها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به افتتاح ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان اشاره و تصریح کرد: این پروژه با حجم عملیات ۲۳۰ مترمربع بنا و ۲ هزار و ۵۰۰ متر محوطه سازی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد خبر/۹۲۶۱۹

  • نویسنده : سمیه آذرمهر