ایلام_مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی مهران و به همت امور ورزش واحد خدمات اجتماعی رفاهی و بسیج شرکت گاز استان ایلام، یک دوره مسابقات تیراندازی در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی در سالن ایثار شهر ایلام در دو بخش آقایان و بانوان بین کارکنان شرکت گاز استان ایلام برگزار شد.

به گزارش راسان خبر از ایلام، عباس شمس اللهی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که با حضور ۴۲ نفر از علاقمندان به این رشته برگزار شد تعداد ۱۶ نفر از بانوان و ۳۲ نفر از آقایان حضور داشتند.

وی افزود: در بخش تپانچه بادی بانوان، زهرا هاشمی، خدیجه بسطامی پور و شهناز سلطانی بترتیب رتبه اول تا سوم کسب کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد، تصریح کرد: در بخش تفنگ بادی بانوان اسماء کارونی، زینب مرادی و زینب عزیز‌منش مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز در رشته تپانچه بادی سعید شعبانی، بهنام شفیعی و مسعود نظری بترتیب اول تا سوم و در رشته تفنگ بادی نیز آقایان سجاد فتح الهی، سعید بلاسمی و احمد الفتی اول تا سوم شدند.

شمس الهی افزود: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم از سوی کمیته ورزش شرکت گاز استان ایلام به نفرات برگزیده لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد.

شناسه خبر/۵۳۹۱۲