دکتر علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری راسان خبر از ایلام، گفت: با توجه به اینکه از ابتدای اسفندماه سالجاری خدمات به بیمه شدگان با ارائه کارت ملی انجام می شود این افراد نسبت به استعلام استحقاق درمان خود اقدام کنند. وی افزود: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران اصلی و تبعی […]

دکتر علیرضا رمضانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری راسان خبر از ایلام، گفت: با توجه به اینکه از ابتدای اسفندماه سالجاری خدمات به بیمه شدگان با ارائه کارت ملی انجام می شود این افراد نسبت به استعلام استحقاق درمان خود اقدام کنند.

وی افزود: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفن همراه (موبایل) خود در درگاه یاد شده اقدام کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: این افراد می توانند پیش از مراجعه به مراکز درمانی نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق روش‌های مختلفی از جمله؛ مراجعه به سایت medical.tamin.ir، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان، شماره‌گیری #۱۴۲۰*۴*، انتخاب گزینه ۱ (استعلام اعتبار درمانی)، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان و شماره‌گیری #۱*۱۴۲۰*۴*، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل نمایند.

رمضانی ادامه داد: همچنین بیمه‌شدگان می‌توانند از روش‌های استفاده از اپلیکیشن موبایل، مراجعه به سایت pwa.tamin.ir،ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان یا شماره‌گیری #۱۶۶۶*، انتخاب گزینه ۱ (استحقاق‌سنجی)، ورود کد ملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان استحقاق درمان خود را استعلام کنند.

وی بیان داشت: در مواردی که بیمه‌شده بر اساس نتایج دریافتی از روش‌های یادشده یا اعلام مراکز درمانی، فاقد استحقاق درمان است، در صورت اعتراض می‌تواند موضوع را از طریق سامانه ۱۴۲۰ پیگیری کنند.

مدیر درمان تایمن اجتماعی ایلام گفت:تمامی بیمه‌شدگان در صورت ایجاد حساب کاربری می‌توانند خلاصه سوابق درمانی خود را با مراجعه به سامان eservices.tamin.ir در پنجره (منوی) مخصوص بیمه‌‎شدگان ملاحظه کنند.

کد خبر/۴۸۴۱۲