راسان خبر/فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به تردد ۲۳۲ هزار زائر از مرز مهران در دهه اول محرم امسال، گفت: کارکنان پلیس استان برای شرکت در ماموریت اربعین آمادگی کامل دارند.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سردار جمال سلمانی در چهارمین جلسه قرارگاه اربعین در این باره اظهار داشت: مرز مهران یکی از نزدیک ترین مرز ها به عتبات عالیات در بین مرزهای ۶ گانه است.

وی افزود: پلیس استان در راستای فرامین حضرت آقا و تدابیر سازمانی مبنی بر اربعینی سهل و آسان برای زائران حسینی اقدامات خوبی را انجام داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امسال و در مقایسه با سال های گذشته نیازمندی های استان از مرکز کاهش چشمگیری داشته است،گفت:بلوک بندی شهرستان مهران به ۳ بلوک جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران حسینی و تشکیل ۹ قرارگاه فرعی در شهرستان های در مسیر زائران با هدف اتخاذ تدابیر با هدف تسهیل و اسکان زائران و ارائه خدمات به آنان از اهم اقدامات پلیس در استان بوده است.

سردار سلمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکی از مشکلات زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز مهران، جاده مواصلاتی دهلران به مهران است، گفت: انتظاری که از مسئولان مربوطه داریم اصلاح زیرساخت های جاده ای در این مسیر است تا انشالله شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای زائران در این مرز پرتردد باشیم.

کد خبر/۹۶۳۴۱

  • نویسنده : سمیه آذرمهر