راسان خبر/مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تقدیر از زحمات افراد باعث تشویق و ترغیب دیگران به خوبی ها می شود.

به گزارش راسان خبر از ایلام به نقل از روابط عمومی؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نجفی در آیین تقدیر از بانوی ستایشگر اهل بیت(ع) استان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار داشت: فعالیت های شما در کسوت خادمی و مادحی اهلبیت(ع) در سال های متمادی شایسته تقدیر است.

وی افزود: اجماع جامعه ستایشگری، امور بانوان استانداری و امور بانوان تبلیغات اسلامی، بر انتخاب شما بعنوان بانوی تاثیر گذار، نشان از این دارد که خداوند به برکت خادمی در دستگاه اهلبیت(ع) آبرویی داده و این ارزش بسیار بالایی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اینکه ما امروز در خدمت شما هستیم تقدیری خواهد بود بدلیل تلاش ها و مجاهدت های شما در دستگاه اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: اگر از زحمات افرادی تقدیر کنیم، این از باب ادای احترام ماست و این مهم خود باعث تشویق به خوبی ها می شود.

وی ادامه داد: هدفاز تقدیر ترغیب دیگران به انجام کار های خوب و باصطلاح نشر خوبی هاست و حتما تقدیرکننده اصلی خود اهل بیت علیهم السلام در روز قیامت خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ سرکار خانم ذکری محمدیان از مادحین بنام و با سابقه استان ایلام نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود و برخی خاطرات از سالهای خادمی برای اهل بیت پرداخت.

کد خبر/۹۱۴۶۱

  • نویسنده : سمیه آذرمهر