راسان خبر/مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: طی چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۷۱۷ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی استان جابجا شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور با اعلام این خبر اظهار کرد: در مدت یادشده ۴۴ هزار و ۵۶۲ بارنامه در راستای حمل کالاهای مختلف در داخل و یا خارج از استان ایلام توسط پایانه های بار صادر شد.

وی، بیشترین مقدار کالاهای صادر شده در این مدت را انواع مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، سیمان، گندم، کلینگر و پلی اتیلن ذکر کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام به ۳۳مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۱۶مورد تذکر کتبی ، ۵ مورد قطع خدمات یک ماهه و  ۱۲مورد برائت بوده و احکام لازم برای آنها صادر شده است.

چشمه خاور با تاکید بر اینکه متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی شده و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد، از مردم خواست از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

وی در پایان افزود: ۵۴ شرکت حمل و نقل باری در استان فعال هستند.

کد خبر/۸۵۳۸۳

  • نویسنده : سمیه آذرمهر