به گزارش پایگاه خبری راسان خبر از ایلام، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از راه اندازی خط خدماتی شماره ۱۵۹۴ در این شرکت خبر داد و گفت: با راه اندازی خط مذکور، ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات، دریافت آخرین قبض، ثبت رقم کنتور، پرداخت تلفنی قبض و غیره از طریق این خط امکان پذیر خواهد […]
به گزارش پایگاه خبری راسان خبر از ایلام، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از راه اندازی خط خدماتی شماره ۱۵۹۴ در این شرکت خبر داد و گفت: با راه اندازی خط مذکور، ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات، دریافت آخرین قبض، ثبت رقم کنتور، پرداخت تلفنی قبض و غیره از طریق این خط امکان پذیر خواهد بود.
عباس شمس اللهی افزود: این امر مهم به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخشهای مشترکین و متقاضیان گاز در سطح استان راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: مشترکین می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفنهای ثابت یا همراه البته بدون گرفتن کد استان با شرکت گاز استان ایلام ارتباط برقرار کنند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام تصریح کرد: مشترکین می توانند با داشتن شماره اشتراک خود از خدمات الکترونیکی این سامانه از جمله، آخرین وضعیت قبوض صادره و پرداخت شده، اعلام کارکرد و غیره استفاده کنند.
شمس الهی خاطرنشان کرد: راه اندازی نمودن خط خدماتی ۱۵۹۴ در کنار شماره ۴ رقمی قبلی شرکت به شماره ۳۸۸۸ و اتصال آن به سامانه تلفن گویای شرکت برای تسریع در پاسخگویی و یکپارچه سازی خدمات در حوزه مشترکین و متقاضیان گاز در استان انجام شده است.
کد خبر/۴۹۱۳۵
Saturday, 27 September , 2025