جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارقان پاساژ مهران شهر ایلام خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و به مالباختگان عودت داده شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت گروهی از پنج باب مغازه در پاساژ مهران شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند رد پای ۲ نفر از سارقان سابقه دار و متواری را در این سرقت ها بدست بیاورند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضائی و طی یک عملیات تعقیب و گریز متهمان در محورهای مواصلاتی استان دستگیرو خودروی آنان توقیف شد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت اعم از مغازه،منزل، خودرو و احشام اعتراف کرده اند،گفت: تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و تحویل مالباختگان داده شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های قاطع دستگاهی از برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر/۹۱۱۳۷

  • نویسنده : سمیه آذرمهر