راسان خبر ایلام/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: سکوت نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات رژیم صهونیستی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ محمد سبحان حسنی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار کرد: جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین به مسأله اول جهان اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: اقدامات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل بر اساس کنوانسیون‌های بین‌المللی، مصداق بارز جنایات جنگی و از نظر اخلاقی و وجدان آگاه همه ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا، محکوم است.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر اینکه ادعای مدافعان حقوق بشر و دموکراسی، پوچ و توخالی است، گفت: در این برهه از زمان ما شاهد شرایط دردناکی هستیم اما جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار اصلی مقاومت در برابر استکبار جهانی، حمایت‌های خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین ادامه می‌دهد و این افتخاری برای همه ما است.

حسنی بیان داشت: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم چه در منطقه می‌گذرد و در چه شرایطی قرار داریم، شرایط بسیار حساسی در منطقه در حال رقم خوردن است ما باید آگاهانه بدانیم در کدام صف ایستاده‌ایم.

کد خبر/۹۸۰۷۷

  • نویسنده : سمیه آذرمهر