راسان خبر/مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست میتواند به کاهش آسیبهای مختلف زیست محیطی منجر شود.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ علیرضا محمدی در نشست هم اندیشی با حافظان محیط زیست در شهرستان چرداول اظهار داشت: در دولت سیزدهم گامهای ارزنده ای جهت حفظ محیط زیست با همکاری سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها برداشته شده است.

وی افزود: تجهیز و توسعه امکانات حراست از محیط زیست همیشه ضرورت دارد و در اولویت سازمان می باشد که با مشارکت سازمانهای مردم نهاد و فعالین این عرصه به نحو احسن مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در ادامه با اشاره به تنوع زیست محیطی استان و شهرستان چرداول گفت: در استان و شهرستان چرداول گروه های زیادی در قالب انجمن های زیست محیطی جهت حفاظت از محیط زیست پیرامون ما و پاسداری از طبیعت فعالیت دارند که تلاش این عزیزان در راستای نگهداری از محیط زیست قابل تقدیر است.

محمدی در پایان همچنین ضمن تقدیر از فعالیت رسانه های مختلف خصوصا رسانه ملی‌ در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست گفت: ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست میتواند به کاهش آسیبهای مختلف زیست محیطی منجر شود.

کد خبر/۹۵۷۵۷

  • نویسنده : سمیه آذرمهر