راسان خبر/رئیس پلیس پیشگیری ایلام گفت: هوشمند سازی کلانتری ها و پاسگاها به بروز ترین تجهیزات و امکانات از اولویت های پلیس پیشگیری استان است که با جدیت دنبال می شود.

به گزارش راسان خبر از ایلام، سرهنگ مهرداد علیمحمدی با اشاره به فواید مهم هوشمندسازی همچون: صرفه‌جویی، کاهش خطاهای انسانی، افزایش طول عمر تجهیزات، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر، مدیریت از راه دور، ثبت رویدادها با بهره‌گیری از ذخایر اطلاعاتی، استفاده از سیستم‌های هشداردهنده و … اظهار داشت: پلیس پیشگیری استان در صدد تجهیز کلیه کلانتری ها و پاسگاها استان به سیستم ها و تجهیزات رایانه ای و بروز می باشد.

وی افزود: با پیگیری مکرر مجموعه پلیس پیشگیری طی ۳ ماهه سال جاری به منظور افزایش بهره وری کلانتری ها و پاسگاه های تابعه که می تواند بهبود قابل توجهی در بهره وری عملیاتی و عملکردی سازمان‌ها ایجاد کند تعداد ۲۵ رده کلانتری ها و پاسگاها با سیستم های رایانه ای تجهیز و هم اکنون در حال بهره برداری است.

رئیس پلیس پیشگیری ایلام در پایان ضمن تاکید بر هوشمند سازی کلانتری ها و پاسگاه ها که باعث افزایش دقت و کیفیت عملکرد کارکنان و همچنین تسهیل عملکرد، کارایی و کیفیت فعالیت ها و فرآیندهای سازمان می شود، اعلام داشت: پلیس پیشگیری با جدیت هوشمند سازی کلانتری ها و پاسگاهای استان را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر/۹۵۶۴۴

  • نویسنده : سمیه آذرمهر