راسان خبر/مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با توجه به ماهیت درآمد- هزینه ای شرکت آبفا، وصول مطالبات و دریافت آب بهاء نقش مهمی در ارائه خدمات مستمر به هم استانی ها و همچنین تامین هزینه های جاری این شرکت خواهد داشت.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ پرویز ناصری در جلسه بررسی وصول مطالبات آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب ایلام با توجه به درآمد، می تواند هزینه و خدمات رسانی داشته باشد، افزود: مشترکین با پرداخت به موقع قبوض، علاوه بر پایداری آب مورد نیاز خود به کمک آبفا در توسعه آبرسانی خواهند آمد.

وی با بیان اینکه  وصول مطالبات این شرکت گریزناپذیر است و جزو اولویت های اصلی مجموعه در سالجاری به شمار می رود افزود: آب و فاضلاب از محل درآمد خود اقدام به خدمات رسانی می کند و زمانی که درآمدهای آن به موقع وصول نشود مطمئنا در ارائه خدمات آن نیز اختلال بوجود خواهد آمد از این رو می طلبد تا مشترکین در زمان مقرر نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

مدیرعامل آبفا همچنین خواستار در اولویت قرار گرفتن تعویض “کنتور های خراب” شد و گفت: انجام اقداماتی از جمله رفع شکستگی ها، شناسایی مشترکان پرمصرف، بازدید مستمر از انشعابات قطع شده، جمع آوری انشعابات غیرمجاز و …. در مدیریت مصرف و وصول مطالبات بسیار تاثیرگذار است.

ناصری افزود: بدهی برخی سازمان ها و تاخیر در پرداخت قبوض سایر مشترکین باعث شده تا مطالبات انباشته زیادی برای آبفا بر جای بماند که همین موضوع بر کیفیت خدمات نیز تاثیر زیادی گذاشته است.

کد خبر/۸۱۰۸۳

  • نویسنده : سمیه آذرمهر