راسان خبر/مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تمهیدات لازم پرداخت فطریه ایلامی ها از کارتخوان نانوایی ها، گوشی های همراه و پایگاههای شهری فراهم شد.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ ناصر مرادی پویانی با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار تمهیدات پرداخت زکات فطره و کفارات از طریق دستگاههای پوز در۷۰۰ نانوائی در قالب طرح نانینو درسطح استان فراهم شده و مردم استان می توانند با مراجعه به این دستگاهها به راحتی زکات فطریه و یا کفارات خود را پرداخت نمایند.

وی افزود: پرداخت زکات فطریه از طریق مجازی و گوشی های همراه نیز تمهیدات آن فراهم شده و مردم استان می توانند با شماره گیری کد ۱#*۰۸۴*۸۸۷۷* از طریق گوشیهای تلفن همراه و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۵-۹۴۳۷ برای پرداخت زکات فطریه عام وشماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۷۷۰۳ برای پرداخت زکات فطریه سادات استان ایلام اقدام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: علاوه بر روش های در نظر گرفته شده پایگاههای دبیرخانه شورای زکات استان با آرم و لوگوی دبیرخانه در محل های برگزاری نماز عید سعیدفطر در سراسر استان نیز آماده دریافت زکات فطره و کفارات مردم مومن و خداجوی این استان است.

ناصر مرادی تصریح کرد: برای پرداخت کفاره‌های عمد و غیرعمد مردم استان نیز شماره کارت‌های زیر که از طرف دبیرخانه زکات استان ایلام اعلام شده‌اند، در نظر گرفته شده است:کفاره غیر عمد:۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۷-۵۹۷۹کفاره عمد:۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۸-۴۲۴۵

کد خبر/۹۳۵۳۶

  • نویسنده : سمیه آذرمهر