راسان خبر/مدیرمالی و عضو هیات مدیره شرکت گاز ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه گازکشی داخل منازل تعداد ۱۹۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان توسط این شرکت پرداخت شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ روح اله قیطاسی با اشاره به اینکه برای منازل این تعداد مدد جو تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان بیش از ۲۵ میلیارد ریال به سازمان های مذکور پرداخت شده است، اظهار داشت: برای سهمیه های جدید نیز به دستگاههای مذکور از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی استان اعلام شده است که در صورت معرفی افراد واجد شرایط جدید نیز کمک های لازم صورت می گیرد.

وی افزود: در راستای مسئولیت های اجتماعی و خدمت به اقشار نیازمند جامعه و در اجرای بند ” د” تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، شرکت گاز استان ایلام اقدام به تامین منابع مالی و پرداخت هزینه گاز کشی داخل منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی استان اقدام نموده است.

عضو هیات مدیره شرکت گاز ایلام به گازکشی داخلی منازل مسکونی ۵۱۶ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۵۱۶ مورد گازکشی داخلی ساختمان مددجویان مذکور انجام داده که این موضوع از مصوبات سفر ریئس جمهور به ایلام در دور اول بوده است.

کد خبر/۹۲۱۲۷

  • نویسنده : سمیه آذرمهر