راسان خبر/معاون فنی و راههای روستایی اداره راهداری ایلام از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی راه روستایی «بلوطستان» شهرستان ملکشاهی خبر داد.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ حیدر دشتی پور با بیان اینکه این پروژه با مبلغ قرارداد بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال در جال اجرا می باشد،اظهار داشت:زیرسازی این محور با عملیات خاکی به حجم ۲۱۰ هزار متر مکعب به طول ۱کیلومتر و با تعداد ۳ دستگاه ابنیه در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: قسمت عمده عملیات خاکی کل مسیر پروژه (روستای بلوطستان – سید ناصرالدینی) با توجه به عوارض طبیعی در این یک کیلومتر قراردارد که اتمام این پروژه باعث متصل شدن راه ارتباطی شهرهای زرین آباد – ملکشاهی – ایلام می شود. و فاصله شهر زرین آباد تا مرکز استان را به میزان ۲۵ کیلومتر کاهش میدهد.

معاون فنی و راههای روستایی راهداری ایلام با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی در این یک کیلومتر اجرا شده است، عنوان کرد: با اجرای این پروژه و همچنین دو پروژه دیگر که در این مسیر قرار دارند ، راه دسترسی برای مردم این روستا میسر خواهد شد، و همچنین فاصله شهر زرین آباد تا مرکز استان ۲۵ کیلومتر کاهش می یابد.

دشتی پور با بیان اینکه عملیات اجرایی بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف این استان در دست اقدام است، ادامه داد: این راه‌ها شامل راهسازی، روسازی، تعمیر و احداث با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان می باشند.

کد خبر/۹۱۷۹۲

  • نویسنده : سمیه آذرمهر