راسان خبر/مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از زمان فعالیت موسسه خیریه عترت بوتراب در استان تاکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان صرف کمک به کودکان یتیم و مددجوی مورد حمایت این موسسه خیریه شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ ناصر مرادی پویانی در دیدار با معاون حمایت و مشارکت های مردمی موسسه خیریه عترت بوتراب بیان کرد: این موسسه در طول ۹ سال حمایت از کودکان یتیم و مددجوی این استان علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه ،کمک های دیگری شامل کمک به تأمین مسکن، خرید لوازم ضروری و کمک به تحصیل دانش آموزان به این خانواده ها کمک کرده است.

یداله سوری معاون حمایت و مشارکت های مردمی موسسه خیریه عترت بوتراب نیز در این دیدار گفت: این موسسه اهمیت زیادی به رفع نیازهای ضروری و پرورش استعدادهای تحصیلی فرزندان مورد حمایت خود دارد و در طول سال در راستای رفع این نیازها برنامه های مشخصی دارد.

بیگ زاده مدیر موسسه عترت بوتراب استان ایلام نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های این موسسه در استان گفت: هم اکنون حدود یک هزار کودک یتیم و نیازمند این استان که تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند توسط موسسه عترت بوتراب حمایت و خدمات گوناگون دریافت می کنند.

در پایان این نشست؛ ضمن تجلیل از عبدالکریم بیگ زاده مدیر موسسه خیریه عترت بوتراب استان ایلام، صیادی بعنوان سرپرست جدید این موسسه در استان ایلام معرفی شد.

کد خبر/۹۵۶۸۶

  • نویسنده : سمیه آذرمهر