ایلام، راسان خبر_ بابک گله داری، سرپرست پست استان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را به همکاران شبکه پستی تبریک گفت.

۳e5883a2-6a27-41b5-afef-906b8642c934_20160921_223240

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری راسان خبر به نقل از روابط عمومی پست ایلام؛ بابک گله داری، سرپرست پست استان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس طی پیامی این ایام را به همکاران شبکه پستی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی      
دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، ایثار و از جان گذشتگی مردمانی است که در دفاع از سرزمین خویش، لحظه‌ای درنگ نکردند و در این راه از هر آنچه داشتند گذشتند و بی دریغ از نثار مال و جان، هشت سال در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح و حامیان جهانی او ایستادند و سرانجام، سرافراز و سینه ستبر، دشمن غدار را از خاک خویش راندند و پوزه او را به خاک مالیدند .   
اما در این راه پر افتخار، چه گل‌ها که پرپر شد و چه سرو قامتانی که در خاک و خون غلتیدند. دلیرمردانی پاره پاره جسم یا بند اسارت به جان خریدند و در عزلت غربت مردانه ایستادند اما اکنون؛ ایران اسلامی در خاورمیانه پر آشوب، جزیره امن و آرامش است و این نیست جز خون بهای هزاران شهید و از جان گذشتگی هزاران جانباز و ایثارگر و همه رزمندگان دلاور سال‌های دفاع مقدس و خانواده‌های صبور بی توقع و دریادل آنها .        
و اکنون سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس است همگام با تمامی ملت شریف ایران به احترام دلاوران هشت سال دفاع مقدس بر پا ایستاده و در برابر شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های گرامی آنان سرتعظیم فرود آوریم .

اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهدای گرانقدر ، این ایام غرور آفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران عزیزم در شبکه پستی کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
باشد که الطاف الهی به برکت خون بهای عزیزانمان و مقاومت خستگی ناپذیر این ملت همواره شامل حال کشور بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تا همیشه تاریخ درفش سه رنگ آن افراشته بماند .