راسان خبر/مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشکل افت فشار آب شرب در ۶ روستای شهرستان دهلران با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال رفع می شود.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ محمد محمدی در بازدید از روستاهای پتک دیناروند( موسیان) و فتح (دشت عباس) دهلران اظهار داشت: برای ارتقاء زیرساخت های لازم جهت تقویت آبرسانی و جلوگیری از بروز مشکلات اقدامات مناسبی در این حوزه صور گرفته است.

وی افزود: احداث ۱۲۰۰۰ متر شبکه داخلی که از این مقدار ۸۰۰۰ متر شبکه داخلی روستای پتک دیناروند در قالب قرارداد جهاد آبرسانی در فاز نخست اجرا و مقدمات اجرای ۴۰۰۰ متر باقیمانده از محل اعتبارات داخلی توسط آبفا شهرستان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: با انجام مراحل مناقصه ، خرید لوله برای احداث ۱۲۰۰۰ متر خط انتقال از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: با تجهیز و نیرو رسانی به چاه، مشکل چند ساله آب شرب روستاهای فتح، ابوغریب، مملح، ذلفقار، نصر ۱ و نصر۲ نیز مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: همچنین جهت اجرای این پروژه‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با تکمیل این پروژه‌ها شاهد بهره مندی مردم این روستاها از نعمت آب شرب سالم و پایدار باشیم.

کد خبر/۹۵۷۷۱

  • نویسنده : سمیه آذرمهر