ایلام_راسان خبر_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از انجام ۳۳ مورد ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی طی ۲۴ گذشته ۳۱دستگاه ماشین آلات و ۵۶ نیروی راهداری آماده باش و درگیر عملیات بازگشایی بودند.

وی افزود: ۱۳ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان به منظور بازگشایی راه ها در زمان وقوع برف و باران و ریزش ها در سطح جاده های مواصلاتی مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۳۲ گروه راهداری  با ۲۲۸ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه های استان مستقر هستند ادامه داد:این عوامل جهت رفع مشکلات احتمالی ریزش در نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

چشمه خاور ادامه داد: طی شبانه روز گذشته بارش باران در ۱۳محور شریانی و ۶ محور غیر شریانی توسط رصد دوربین های نظارتی و ادارات تابعه گزارش شده است.

وی بیان داد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی روستایی نیز باز است و محورهایی که ریزش داشته‌اند طی شب گذشته، پس از ریزش برداری بازگشایی شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

کد خبر/۸۰۴۵۶

  • نویسنده : سمیه آذرمهر