راسان خبر/استاندار ایلام با بیان اینکه ایمن‌سازی تمامی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیر در دستور کار جدی متولیان امر باشد، ۷ نقطه حادثه‌خیز و پیچ خطرناک استان تا پایان سال‌جاری ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه در نشست شورای راهبری تصادفات که با حضور اعضا در سالن شهیدرجایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های مسئول و مرتبط با موضوع موظفند همه توان خود را به کار گیرند به نحوی که خروجی این کار به هم‌افزایی و در نتیجه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بیانجامد.

وی افزود: ایمن‌سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان و نیز رفع نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار جدی متولیان امر باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: شناسایی نقاط کور و رفع مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در محورهای مواصلاتی حتماً مدنظر باشد و در جهت رفع مشکلات آنتن‌دهی نقاط کور اقدام جدی به عمل آید.

بهرام‌نیا ادامه داد: ۱۶ نقطه‌ حادثه‌خیز(پیچ خطرناک) در سطح استان شناسایی شده است که تا پایان امسال ۷ نقطه‌ حادثه‌خیز و پیچ خطرناک، ایمن‌سازی می‌شود و برای این منظور ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان جهت ایمن‌سازی این نقاط حادثه‌خیز قرار گرفته و ۹ نقطه‌ (پیچ خطرناک) حادثه‌خیز دیگر نیز سال آینده در برنامه‌ی ایمن‌سازی قرار گیرد و با این اقدامات، تلفات و تصادفات جاده‌ای مدیریت شود.

کد خبر/۹۲۱۳۹

  • نویسنده : سمیه آذرمهر