ایلام-جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: درسه ماهه ابتدایی سال جاری ۸۰ هزار و ۹۷۴ مورد تماس مردمی با مرکز ۱۱۰ ایلام در سامانه ثبت شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی در حاشیه برگزاری جلسه ساماندهی ۱۱۰ در این باره اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به عنوان ویترین پلیس در تعامل تنگاتنگ با مردم و ارائه خدمات انتظامی به موقع به شهروندان است.

وی افزود: به طور میانگین هر یک ساعت ۳۷ تماس با ۱۱۰ برقرار و در هر یک ساعت ۱۱ تیم عملیاتی پلیس برای رسیدگی به تماس شهروندان به آدرس‌های اعلامی اعزام شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام بیان کرد: اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اخبار و درخواست‌های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت‌های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می‌دهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می‌رسانند.

وی تصریح کرد: در همین راستا در سه ماهه ابتدای سال جاری شهروندان ایلامی ۲۳ هزار و ۵۳۶ تماس عملیاتی با عوامل انتظامی داشته‌اند که ماموران نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کرده‌اند.

کد خبر/۶۹۴۹۶