ایلام_راسان خبر_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از ادامه نظارت نوروزی بر جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در مسیر های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛  علی اصغر چاغروندی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تسهیل خدمات به مسافران نوروزی و با هدف تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی شهروندان مرحله دوم طرح نظارت نوروزی بر جایگاه های عرضه سوخت با حضور تیم های کارشناسی از واحدهای مختلف ایمنی، فنی و عملیات، بازرگانی، مهندسی فرآورده ها و نواحی منطقه از تمامی جایگاههای مسیرتردد تا پایان تعطیلات نوروز۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی افزود: طرح نظارت نوروزی بر وضعیت جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی به لحاظ آمادگی های فنی و ایمنی ، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه های بین راهی و آماده باش بودن جایگاه ها از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و درایام نوروز امسال با اجرای مرحله دوم طرح همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام در پایان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روند سوخت رسانی روال عادی داشته و با ذخیره سازی سوخت در مخازن و تاسیسات منطقه مشکلی در جهت ارائه خدمت مطلوب نداریم.

کد خبر/۸۰۷۲۴

  • نویسنده : سمیه آذرمهر