راسان خبر/مدیرعامل شرکت گاز ایلام از دیدار چهره به چهره خود با ۹۵ نفر از ارباب رجوع در شش ماهه اول سالجاری خبر داد.
به گزارش راسان خبر از ایلام؛ محمود کشاورز روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواستها و انتظارات مردمی، از ابتدای سالجاری تاکنون، هر هفته یکبار برنامه دیدار ملاقات مردمی بصورت حضوری داشته است.
وی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش های نظام و خدمت رسانی را فراهم میآورد، افزود: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، به مراجعین خدماترسانی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، گفت: درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعهکنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی میشود.
کشاورز با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم اربابرجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست های آنان، علاوه بر برگزاری برنامههای منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز برپایی میزخدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستانها و نمازجمعه، سامانه سامد استانداری ایلام، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت میکند.
وی با بیان اینکه در این دیدارها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژهای شده است، تصریح کرد: در ابتدای سالجاری تاکنون ۹۵ نفر بصورت حضوری دیدار چهره به چهره انجام شده که از این تعداد ۸۱ نفر از طریق مشاوره و راهنمایی و ۱۴ نفر نیز با پاسخ مثبت اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیرحضوری در جهت خدمترسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، تصریح کرد: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسنخلق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف میکنند.
کد خبر/۸۸۶۸۰
- نویسنده : سمیه آذرمهر
Saturday, 27 September , 2025