ایلام_راسان خبر_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: عملیات خط کشی پنج هزار و ۱۰۱ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال جاری اجرا شده است.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی افزود: در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری یادآور شد: ۲۰۲ کیلومتر انواع روکش آسفالت، ۷ هزار و ۴۶۲ تن لکه گیری، ۲۲۰کیلومتر درزگیری از جمله اقدامات این اداره کل بوده است.

چشمه خاور با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بیان کرد:  علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری، ۶۶ کیلومتر شیب شیروانی و آزاد سازی حریم ۷۰۴ هزار متر مربع  از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

کد خبر/۷۹۸۹۸

  • نویسنده : سمیه آذرمهر