ایلام_راسان خبر_ امام جمعه ایلام گفت: امیدواریم جلسات اخلاق در مساجد ایلام بصورت مستمر ادامه داشته باشد تا مردم بتوانند با استفاده از فضائل دینی که در این جلسات ذکر می شود کمال استفاده را ببرند.

به گزارش راسان خبر از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر الله نور کریمی تبار روز شنبه در دیدار با آیت الله فروغی گفت: حضور حضرتعالی در استان مغتنم است.

وی افزود: امیدواریم جلسات اخلاق در مساجد ایلام بصورت مستمر ادامه داشته باشد تا مردم بتوانند با استفاده از فضائل دینی که در این جلسات ذکر می شود کمال استفاده را ببرند و شاهد رونق هر چه بیشتر امور دینی در زندگی مردم باشیم.

آیت الله فروغی نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: چنانچه مراسمات دینی پرفروغ برگزار شود، مردم از این امر منتفع خواهند شد و ما شاهد تحولات مثبتی در زندگی دنیوی و اخروی عموم مردم خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ آیت الله فروغی از شاگردان عارف وارسته، مرحوم آیت الله پهلوانی و مرحوم حاج اسماعیل دولابی بوده اند، و اکنون از اساتید برجسته کشور در حوزه اخلاق و معرفت نفس و از اساتید درس خارج حوزه‌ی علمیه قم می باشند.

کد خبر/۸۰۸۴۴

  • نویسنده : سمیه آذرمهر