راسان خبر/مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: ناحیه صنعتی شباب با وجود واحدهای تولیدی فعال در زمینه تولید در استان پیشرو است.

به گزارش راسان خبر از ایلام به نقل از روابط عمومی؛ موسی حاتمی در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی شباب اظهار داشت: وجود واحدهای صنعتی فعال همچون کارخانه فولاد گستر آتنا تولید کننده مقاطع فولادی تو خالی سازه‌ای( HSS) به شیوه نورد سرد، با جوش الکتریکی( ERW) و مقاطع( HSS) در سایزهای متنوع و کارخانه کوشاب غرب تولید کننده انواع ماءالشعیر، آب‌میوه‌های گازدار و انواع نوشابه ویتامینه‌ای، واحد اوکسین شیمی بهداشت اسپرلوس، تولید کننده انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی، کارخانه کولاک غرب تولید کننده انواع نوشابه و آب معدنی، ساناز طلایی تولید کننده انواع بیسکویت و … باعث شده است ناحیه صنعتی شباب به قطب مهمی از تولید در استان تبدیل شود.

وی افزود: عمده محصولات واحدهای تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی شباب را محصولات غذایی و فلزی تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌های عمرانی در این ناحیه، افزود: پروژه‌های تکمیل شبکه توزیع برق ۲۰ کیلو ولت و زیرسازی و آسفالت بخشی از خیابان‌های این ناحیه به اتمام رسیده، پروژه‌های احداث کانال سنگی هدایت سیلاب، جدولگذاری و زیرسازی بخشی دیگر از خیابان‌های ناحیه صنعتی شباب و …. نیز در دست اقدام هستند.

حاتمی تصریح کرد: شرایط مناسبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سطح استان ایلام برای حضور سرمایه‌گذاران در عرصه صنعت و تولید فراهم شده و از سرمایه گذران و تولیدکنندگان می‌خواهیم در این زمینه ورود کنند.

وی در پایان یادآور شد: تمام نواحی و شهرک‌های صنعتی استان برای جذب صنعتگران جهت ایجاد تولید و کار آماده و امکانات زیربنایی لازم شامل آب، برق، گاز، مخابرات در این مراکز فراهم شده و در این خصوص همه زیرساخت‌ها مهیا است.

کد خبر/۹۰۲۸۸

  • نویسنده : سمیه آذرمهر