به گزارش راسان خبر؛ در جلسه ای در دفتر هیئت مدیره دانشگاه پارسیان تفاهم نامه همکاری فی مابین ان دانشگاه و شرکت انرژی کاوان ایوان که در پارک علم و فناوری ایلام مستقر است امضاء شد. در این جلسه دکتر اسماعیلی مدیرعامل شرکت انرژی کاوان ایوان با بیان نکاتی در مورد روند کاری شرکت و […]

photo_2016-02-10_08-26-16

به گزارش راسان خبر؛ در جلسه ای در دفتر هیئت مدیره دانشگاه پارسیان تفاهم نامه همکاری فی مابین ان دانشگاه و شرکت انرژی کاوان ایوان که در پارک علم و فناوری ایلام مستقر است امضاء شد.

در این جلسه دکتر اسماعیلی مدیرعامل شرکت انرژی کاوان ایوان با بیان نکاتی در مورد روند کاری شرکت و قراردادهای منعقد شده از سوی این شرکت، ابراز امیدواری کردند که با امضاء این تفاهم نامه به صورت جدی تر روند توسعه فناوری در دانشگاه پارسیان ادامه یابد.

 مهندس خیری نیز در این جلسه با بیان اینکه کمک به توسعه استان در جنبه های مختلف وظیفه همه است با ابراز خرسندی از امضاء این تفاهم نامه برای پیمودن ادامه مسیر نیز قول مساعد همکاری دادند.

افشارزاده مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری در سخنانی ضمن تقدیر از حسن همکاری دانشگاه پارسیان با پارک علم و فناوری از مدیریت این دانشگاه خواستار تداوم  همکاری بیشتر شدند.