به گزارش راسان خبر؛ محمد علی کرمی در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی دهلران اجرای برجام را موفقیتی بزرگ در کارنامه دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: با اجرای برجام مناسبات بین المللی در ابعاد مختلف گسترش می یابد. وی تاکید کردد: برجام موفقیتی ماندگار در کارنامه دولت تدبیر و […]

IMG_0021_24647

به گزارش راسان خبر؛ محمد علی کرمی در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی دهلران اجرای برجام را موفقیتی بزرگ در کارنامه دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: با اجرای برجام مناسبات بین المللی در ابعاد مختلف گسترش می یابد.
وی تاکید کردد: برجام موفقیتی ماندگار در کارنامه دولت تدبیر و امید است که منجر به رفع تحریم های ظالمانه شد.
بخشدار مرکزی دهلران حمایت رهبری، تلاش و تدبیر دولت، هوشیاری تیم دیپلماسی و حمایت بی دریغ مردم را از مهمترین عوامل به ثمر رسیدن برجام دانست و یادآور شد: مردم در آینده نزدیک از مزایای برجام برخوردار خواهند شد.
کرمی در ادامه بر ضرورت هرچه باشکوه برگزار کردن آیین های دهه فجر در روستاها تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق زمینه را برای حضور آحاد مردم در جشن های انقلاب فراهم کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را از رویدادهای مهم کشور در مدت باقیمانده از سال جاری عنوان کرد و افزود: تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و فراهم کردن بستر برای انتخاباتی باشکوه از مهمترین موضوعاتی است که باید مد نظر داشته باشیم.
بخشدار مرکزی دهلران در این نشست بر ضرورت توجه به مدارس روستایی، جاده های بین مزارع، تامین کود بهره برداران کشاورزی، پیگیری پرداخت مرحله دوم تسهیلات زلزله و درختکاری در روستاها در راستای توسعه فضای سبز تاکید کرد.