به گزارش راسان خبر؛ مديركل پست استان در جلسه شورای ادرای بر لزوم اعتماد سازي در شبكه،تعادل درآمد با هزينه و توجه ويژه كاركنان به شاخص هاي ارزيابي عملكرد تاكيد نمود. در این جلسه که بيرامي مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، فيلي معاون اجرايي، روسای ادارات داخلي ،پست شهرستان ها و کارشناسان ستادی نيزحضور […]
به گزارش راسان خبر؛ مديركل پست استان در جلسه شورای ادرای بر لزوم اعتماد سازي در شبكه،تعادل درآمد با هزينه و توجه ويژه كاركنان به شاخص هاي ارزيابي عملكرد تاكيد نمود.
در این جلسه که بيرامي مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، فيلي معاون اجرايي، روسای ادارات داخلي ،پست شهرستان ها و کارشناسان ستادی نيزحضور داشتند،مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات طی سخنانی برلزوم تعامل همه جانبه حوزه هاي مختلف ارتباطات در استان تاكيد كرد و افزود:مجموعه هاي تابعه وزارت و خصوصا ادارات پست استانها و مراكز شهرستانها نمايندگان شايسته وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات جهت انجام وظايف و ارائه خدمات همه جانبه به تمامي آحاد جامعه در استان مي باشند.
وي در ادامه به بررسي موانع و مشكلات حوزهict در استان پرداخت و افزود:انتظار ميرود با مشاركت و همدلي مديركل پست استان و رؤساي شهرستانها و ديگر حوزه هاي مربوطه بتوانيم در راستاي مرتفع نمودن موانع و مشكلات موجود گامهاي مؤثري را برداريم.
مدير كل پست استان نيز در اين جلسه،با ارائه گزارشي جامع از عملكرد نه ماهه ترافيك و درآمد در پست استان از وضعيت نامناسب درآمد و ترافيك خبرداد و افزود: با توجه به سياست هاي كلان شركت پست براساس شاخص هاي ارزيابي عملكرد استانها برمبناي چهار آيتم،ترافيك،درآمد،هزينه و كيفيت كه يكي از روش هاي هدف شركت متبوع مي باشد لازم است تمامي همكاران مجموعه با درنظر گرفتن شاخص هاي يادشده و در جهت رضايتمندي هر چه بيشتر در خصوص پرداخت هاي پرسنلي و دست يابي به شرايط تعادل درآمد با هزينه تمامي سعي و تلاش خودرابكار گرفته چرا كه جهش در اين راستا باعث افزايش پرداخت هاي پرسنلي گرديده و عدم دستيابي به انتظارات مورد نظركاهش درصدي پرداخت ها را درپي خواهد داشت.
وي سپس توجه ويژه تمامي مديران و كاركنان اين مجموعه در جهت برون رفت از وضعيت كنوني و جهش به سمت بهره وري و سودآوري درپست استان را امري ضروري برشمرد و افزود: هوشمندسازی در تمامي سطوح مختلف شبكه علاوه بر كيفيت خدمات يعني افزايش ترافيك و درآمد،جذب مشتريان كلان و فراهم نمودن بستری مناسب برای اینکه مردم پست را به عنوان اولين انتخاب خود برگزینند از مهمترين اهداف كاركنان مجموعه مي باشد لذا مي بايست ما كاركنان اين شبكه با گام های استوار به سوی هوشمند سازی حرکت نماییم و از این طریق با سایر شبکه های ارتباطی و غیر رسمی که در ارسال و مراسلات انواع خدمات در جامعه فعال هستند رقابت، و در نهایت پست را به عنوان انتخاب اول مشتری به جامعه معرفی نماییم.
وی با اشاره به جهت گیری پست در دنیا درخصوص الکترونیکی کردن انواع سرویس ها و خدمات نوين پستي، بیان كرد: تصمیم هوشمندانه،تعریف و شناسايي انواع سرویس ها،آینده نگری و تفکر اقتصادی از فاكتورهاي اولیه هوشمندسازي در شبكه بوده كه با توجه به رشد روزافزون تكنولوژي و فناوري اطلاعات در كشور،ما نيز همواره بايد با برنامه ریزی ، بازار یابی،ساده سازی و جهت گیری صحیح همراه با آینده نگری در جهت عرضه انواع کالا و خدمات حرکت و در اقتصاد کشور ایفای نقش نماییم.
لازم به ذکر است در ادامه این جلسه،موانع و مشکلات موجود حوزه هاي مختلف پستي بررسي و پیشنهادات ارائه شده توسط روسای ادارات داخلي و شهرستانها نيز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
Sunday, 8 September , 2024