به گزارش راسان خبر؛ رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان ايلام با هشدار به مردم در خصوص خريداري و نحوه استفاده از سرويس هاي اينترنتي ، گفت: عامل استفاده غير مجاز از خط اينترنت يکي از شهروندان دستگير شد . سرگرد “علي عباسي کساني”  اظهار داشت: با طرح شکايت يکي از […]

images-(1)

به گزارش راسان خبر؛ رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان ايلام با هشدار به مردم در خصوص خريداري و نحوه استفاده از سرويس هاي اينترنتي ، گفت: عامل استفاده غير مجاز از خط اينترنت يکي از شهروندان دستگير شد .

سرگرد “علي عباسي کساني”  اظهار داشت: با طرح شکايت يکي از شهروندان ايلامي مبني بر سوء استفاده غير قانوني فرد يا افرادي از خط اشتراک اينترنتي او ، موضوع در دستور کار مأموران پليس فتا قرار گرفت.

وي ادامه داد:کارشناسان پليس فتا پس از بررسي هاي لازم و تحقيقات فني موفق شدند عامل اصلي سوء استفاده از اشتراک اينترنت اين فرد را شناسايي و دستگير کنند.

رئيس پليس فتاي استان ايلام تصريح کرد: متهم از نا آگاهي طعمه خود در استفاده از تنظيمات اينترنتي بر روي مودم سوء استفاده کرده و توانسته بود به خط اشتراک اينترنت او نفوذ نمايد .

اين مقام انتظامي به مشترکين اينترنت توصيه کرد :به هنگام خريداري سرويس اينترنت از شرکت هاي ارائه دهنده اين خدمات از کارشناسان شرکت بخواهيد تنظيمات امنيتي مورد نياز را بر روي مودم شما انجام ونسبت به تغيير رمز عبور پيش فرض خود به حروف واعداد ترکيبي پيچيده و غير قابل حدس اقدام نکنند.

سرگرد کساني در پايان گفت: پليس فتا آماده مقابله با جرايم رايانه اي را دارد و از عموم مردم درخواست داريم در صورت مواجهه با جرايم رايانه اي مراتب را سريعاً به وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش يا با شماره تلفن هاي ۶۵-۲۱۸۲۳۶۱-۰۸۴۱ تماس حاصل نمايند.